Service Coördinator
Afdeling Service
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega om onze serviceafdeling te versterken.
Ben jij een regelaar in hart en nieren en haal jij voldoening uit het helpen van (interne)klanten? Vind je het geweldig om de service engineers te ondersteunen zodat ze zich ongestoord kunnen focussen op hun werk?
Krijg jij energie van het aansturen, plannen en coördineren van serviceprocessen? Dan maken wij graag kennis met jou!
Wij ondersteunen je graag om te excelleren in je rol om de (interne)klanten steeds weer met een goed gevoel achter te laten.
Wie is Technisch Buro Kortlever?
Wij zijn een dynamisch familiebedrijf dat zich in de afgelopen decennia heeft ontwikkeld tot een van de meest prominente producenten van machines voor de foodindustrie. Met ons leveringsprogramma en knowhow zijn wij al jaren een betrouwbare partner voor veel succesvolle bedrijven.
Bij Kortlever hanteren we een transparante organisatiestructuur, waardoor we snel de juiste specialist kunnen inschakelen voor diverse behoeften. Om een optimale communicatie mogelijk te maken, voorzien we altijd in een ontwerpschets of lay-out. Zodra een opdracht is bevestigd, nemen we een projectmatige benadering aan, waarbij ons projectteam verantwoordelijk is voor een tijdige uitvoering. Op deze manier kunnen we samen met onze klanten efficiënt werken naar het gewenste resultaat. Met onze 24-uursservice kunnen we snel en effectief reageren in geval van calamiteiten.
Onze kernwaarden: innovatief, betrouwbaar, transparant en klantgericht hebben wij hoog in het vaandel staan en dit vind je terug in onze dagelijkse werkwijze.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Wat zijn je taken?
- De opvolging van alle serviceorders op de serviceafdeling waarborgen;
- Klanten te woord staan die onze serviceafdeling benaderen;
- Plannen van de servicemonteurs en deze voorzien van de benodigde informatie;
- Beheer, jaarplanning en uitwerking van de onderhoudscontracten;
- Uitwerken van inspectiebezoeken en zorg dragen voor een adequate opvolging richting onze klanten;
- Initiatieven nemen ten aanzien van het verbeteren van het (interne) serviceproces;
- De serviceadministratie op orde houden (facturatie, nacalculatie, urenadministratie);
Wat zoeken wij in onze nieuwe collega?
- Ruime affiniteit met een technische werkomgeving;
- De functie betreft een werkweek van 32- 40 uur;
- Een klant- en servicegerichte werkhouding waarin je denkt in oplossingen;
- Je bent flexibel en goed georganiseerd. Een accurate, proactieve en verantwoordelijk houding;
- Gevoel voor verantwoordelijkheid zowel intern naar collega’s als extern naar onze klanten;
- Een goede beheersing van de Nederlandse, Engelse en Duitse taal.
Wat hebben wij jou te bieden?
- Werken in een familiebedrijf waar we trots zijn op elkaar en graag met elkaar samenwerken;
- Je krijgt volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen en zo te werken aan je persoonlijke groei door middel van cursussen en opleidingen;
- 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen op fulltime basis;
- Werktijden/dagen in overleg;
- 8% vakantiegeld;
- PMT pensioenregeling;
- Marktconform salaris;
- Reiskostenregeling;
- Gezellige personeelsbijeenkomsten zoals bijv. de jaarlijkse zomer BBQ.
Word jij onze nieuwe collega?
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Vul het formulier hieronder in! Of neem voor meer informatie telefonisch contact op met Franka Schreuders via 0183 35 2955 of per mail via HR@kortlever.nl.





