Wat ga je doen?

  • Je biedt secretariële ondersteuning aan de directie;
  • Voor onze service-en projectenafdeling verzorg je de verzendingen in binnen-en buitenland;
  • Je draagt zorg voor een correcte afhandeling van de serviceorders t.b.v. de facturatie;
  • Je verzorgt de exportdocumentatie;
  • Alle voorkomende secretariële werkzaamheden zoals het boeken van reizen, telefoonafhandeling en het ontvangen van bezoekers.

Wat vragen wij?

  • HBO werk- en denkniveau of relevante werkervaring als bijvoorbeeld secretarieel medewerker of office assistent;
  • Goede kennis van Office pakket;
  • Je bent commercieel en communicatief zeer vaardig in het Nederlands en Engels;
  • Je vindt het fijn om samen te werken en bent ook in staat om zelf initiatief te tonen.

Wat bieden wij?

Werken in een familiebedrijf waar we trots zijn op elkaar en graag met elkaar samenwerken. Je krijgt volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en zo te werken aan je persoonlijke groei!  Je hebt recht op een goede beloning en daarnaast maar liefst 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen op fulltime basis.

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Neem voor meer informatie telefonisch contact op met Tineke van Kooten (0183 35 2955). Of solliciteer direct via tineke.vankooten@kortlever.nl.