Wat ga je doen?

  • Als logistiek medewerker ben je medeverantwoordelijk voor het efficiënt organiseren en opvolgen van de goederenstromen en het magazijn. Daarnaast bied je (technische) ondersteuning aan de andere afdelingen waar nodig
  • Je ontvangt en controleert de inkomende goederen en zorgt dat deze op de juiste plaats terecht komen, fysiek en administratief
  • Je zorgt voor een goed georganiseerd magazijn
  • Je draagt zorg voor het klaarmaken van de projectbakken om zo ons proces op rolletjes te laten verlopen
  • Je verwerkt de retourgoederen fysiek en administratief in het magazijn.

Wat vragen wij?

  • Ervaring in het magazijn is een pré
  • Je werkt zelfstandig en hebt oog voor orde, netheid en nauwkeurigheid
  • Je bent flexibel als het gaat om taken en werkuren
  • Je ziet werk en denkt zelf mee aan vernieuwingen en/of verbeteringen
  • Je voelt je verantwoordelijk en betrokken tot de organisatie
  • Heb je affiniteit met elektro dan is dat mooi meegenomen.

Wat bieden wij?

  • Werken binnen een familiebedrijf waar je op je collega’s kunt bouwen en waar aandacht wordt besteed aan persoonlijke ontwikkeling en groei
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen door middel van cursussen en opleidingen
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen
  • Werktijden/dagen in overleg
  • Goede arbeidsvoorwaarden

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Neem voor meer informatie telefonisch contact op met Tineke van Kooten (0183 35 2955). Of solliciteer direct via tineke.vankooten@kortlever.nl.