Wat zijn je taken?
- Helpdesk bereikbaarheid voor medewerkers met IT problemen/vragen;
- Beheer gebruikersaccounts;
- Beheer incl. licenties voor alle interne software (o.a. Autodesk, Siemens, Office);
- Ontwikkeling en verbetering initiëren met betrekking tot applicaties en programma’s;
- Contactpersoon externe netwerkbeheerder / IT-partner;
- Beheer printers en plotters;
- Beheer, onderhoud en uitbreiding van interne applicaties en databases;
- Schrijven van manuals voor gebruik van apparatuur, software, tools, routines, etc.;
- Onderhoud en controle netwerkapparatuur, serverruimtes etc.;
- Werkplek gelieerde zaken;
- Beheer mobiele telefonie en interne telefooncentrale;
- Alle voorkomende werkzaamheden op IT-gebied.
Wat vragen we?
- Een afgeronde opleiding in de richting Informatica of Technische Informatica;
- Relevante werkervaring is vergelijkbare functie is een pré;
- Ervaring in het monitoren en beheer van een complete IT infrastructuur;
- Een klantgerichte denkwijze. Het ene moment ben je aan het sparren met leveranciers en het andere moment behandel je (gecompliceerde) vragen van de interne klant, jouw collega;
Een collega die communicatief vaardig is en houd van een pragmatische, resultaatgerichte aanpak.
Wat bieden we?
Werken in een familiebedrijf waar we trots zijn op elkaar en graag met elkaar samenwerken. Je krijgt volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en zo te werken aan je persoonlijke groei! Doorgroeien naar applicatiebeheerder behoord tot de mogelijkheden. Je hebt recht op een goede beloning en daarnaast maar liefst 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen op fulltime basis.
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Neem voor meer informatie telefonisch contact op met Tineke van Kooten (0183 35 2955). Of solliciteer direct via tineke.vankooten@kortlever.nl.