Wat zijn jouw taken:

  • Telefonisch contact met klanten over vragen, bestellingen, onderhoud en storingen;
  • Bijhouden van de servicemailbox;
  • Verwerken van de verslaglegging van servicebezoeken van collega’s;
  • Prijzen opvragen bij leveranciers n.a.v. klantvragen en daarna opstellen van onderdelenofferte;
  • Opzoeken van documentatie, tekeningen t.b.v. servicevraagstukken;
  • Inplannen van servicebezoeken (zowel gepland als calamiteiten);
  • Zorgdragen voor een complete afronding van de serviceorder en goede overdracht tbv facturatie;
  • Maken van servicecontracten en het inplannen van deze bezoeken.

Wat vragen we?

  • Een technische achtergrond (minimaal MBO-4);
  • Een aanpakker die niet terugdeinst voor complexe (service)vraagstukken;
  • Iemand die het overzicht kan behouden in de veelheid van lopende servicezaken;
  • Iemand met verantwoordelijkheidsgevoel die alle aspecten van de functie omarmt.

Wat bieden wij?

Werken in een familiebedrijf waar we trots zijn op elkaar en graag met elkaar samenwerken. Je krijgt volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en zo te werken aan je persoonlijke groei!  Je hebt recht op een goede beloning en daarnaast maar liefst 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen op fulltime basis.

Enthousiast en klaar voor deze nieuwe uitdaging? Mail dan je motivatie en CV naar tineke.vankooten@kortlever.nl of bel 0183 35 2955 voor meer informatie.