Wat zijn je taken?

  • Invoeren en controleren van uren in ons urenregistratiesysteem
  • Verwerking inkoopfacturen in fiatteringssysteem
  • Opstellen verkoopfacturen
  • Verwerking van snij- en materiaalkosten
  • Ondersteunen van jouw collega’s op het secretariaat
  • en verder alles waar jij als administratieve kracht goed in bent!

Wat vragen we?

  • Je hebt ervaring en bent een kei in administratie
  • Je bent representatief en straalt enthousiasme uit
  • Je werkt graag samen met collega’s
  • Je hebt kennis van het MS Office pakket en de Nederlandse en Engelse taal beheers je goed
  • Je hebt een afgeronde MBO Administratieve opleiding
  • Heb je een boekhoudkundige achtergrond dan is dat een pré

Wat bieden we?

Werken in een familiebedrijf waar we trots zijn op elkaar en graag met elkaar samenwerken. Je krijgt volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en zo te werken aan je persoonlijke groei!  Je hebt recht op een goede beloning en daarnaast maar liefst 25 vakantiedagen en 13 ADV-dagen.

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Neem voor meer informatie telefonisch contact op met Tineke van Kooten  (0183 35 2955). Of solliciteer direct via tineke.vankooten@kortlever.nl.